اگر با سئو و طراحی سایت و تولید محتوا سرو کار داشته باشید. حتما اسم نرخ پرش یا همون bounce rate رو شنیدید. تو این مقاله نرخ پرش رو بررسی میکنیم. راهکارهایی برای کاهش نرخ پرش هم ارائه میکنیم.
نرخ پرش به عنوان درصد بازدیدکنندگانی که بدون انجام اقدامی از صفحه وب خارج می شوند، مانند کلیک روی پیوند، پر کردن فرم یا خرید ، تعریف می شود.
نرخ بازگشت به سه دلیل مهم است:
بر اساس گزارشی در GoRocketFuel.com ، میانگین محدوده نرخ بازگشت بین 41 تا 51 است .
با این حال ، نرخ بازگشت “معمولی” بستگی زیادی به صنعت شما و محل تردد شما دارد.
به عنوان مثال ، آزمایشگاه های رسانه های سفارشی دریافتند که انواع مختلف وب سایت ها نرخ بازگشتی کاملاً متفاوتی دارند .
همانطور که مشاهده می کنید ، سایت های تجارت الکترونیک با کمترین نرخ بازده متوسط (20-45) قرار دارند. در حالی که وبلاگ دارید و دارای نرخ بازگشتی هستید که تا 90 افزایش می یابد.
بنابراین اگر به دنبال این هستید که بدانید نرخ بازگشت خوب چیست ، مطمئن شوید که سایت خود را با سایت های دیگر در رده خود مقایسه می کنید.
همچنین ، منابع ترافیک سایت شما می تواند به طور چشمگیری بر نرخ بازگشت سایت شما تأثیر بگذارد.
ConversionXL کشف کرد که ایمیل و ترافیک ارجاع دارای کمترین نرخ پرش هستند.
از سوی دیگر ، تبلیغات نمایش داده شده و ترافیک رسانه های اجتماعی دارای نرخ پرش فوق العاده بالا هستند.
نرخ خروجی مشابه نرخ بازگشت است ، با یک تفاوت عمده:
نرخ بازگشت به درصدی از افرادی است که در یک صفحه فرود آمده و آن را ترک می کنند.
نرخ خروج درصد افرادی است که صفحه خاصی را ترک می کنند (حتی اگر در ابتدا در آن صفحه فرود نیامده باشند).
به عنوان مثال ، فرض کنید شخصی از سایت شما در صفحه A فرود می آید. و آنها چند ثانیه بعد دکمه برگشت مرورگر خود را فشار دادند.
این یک جهش است.
از طرف دیگر ، فرض کنید شخصی از سایت شما در صفحه A فرود می آید. سپس روی صفحه B کلیک می کنند.
سپس ، پس از خواندن صفحه B ، مرورگر خود را می بندند.
از آنجا که آن شخص روی چیزی در صفحه A کلیک کرده است ، این یک برگشت در صفحه A نیست و چون در ابتدا در صفحه B قرار نگرفته است ، این یک برگشت در صفحه B نیز نیست.
گفته می شود ، زیرا آن شخص سایت شما را در صفحه B ترک کرده است ، بنابراین نرخ خروج صفحه B را در Google Analytics افزایش می دهد .
و اگر متوجه صفحه ای در سایت خود با نرخ خروج فوق العاده بالا شدید ، مشکلی است که باید برطرف شود.
با این وجود ، در اینجا مقایسه ای از نرخ بازگشت و نرخ خروج وجود دارد.
قبل از اینکه وارد مراحل خاصی برای کاهش نرخ بازگشت شما شویم ، مهم است که رایج ترین دلایلی را که افراد از بین می روند درک کنیم.
صفحه انتظارات را برآورده نکرد: به عنوان مثال ، فرض کنید شما به دنبال مخلوط کن جدید هستید. بنابراین شما گوگل “ارسال رایگان مخلوط کن را خریداری می کنید”.
شما آگهی ای می بینید که می گوید “مخلوط کن با ارسال رایگان”.
بنابراین روی آن کلیک کنید.
اما وقتی روی تبلیغ کلیک می کنید ، به جای صفحه فرود در مورد مخلوط کن های مختلف ، در صفحه اصلی سایت قرار دارید.
چی کار می خوای بکنی؟ برای یافتن صفحه ای که 100٪ مربوط به مخلوط کن است ، به Google بازگردید.
طراحی زشت: طراحی زشت می تواند نرخ بازگشت شما را از بین ببرد. مردم عمدتا سایت شما را بر اساس طراحی اول و سپس محتوا قضاوت می کنند .
بنابراین اگر سایت شما به این شکل است…
… شما می توانید انتظار یک نرخ پرش واقعا بالا را داشته باشید.
UX بد: بله ، سایت شما باید خوب به نظر برسد. اما استفاده از سایت شما نیز باید بسیار آسان باشد. و هرچه افراد برای خواندن و گردش در وب سایت شما راحت تر باشند ، نرخ بازگشت شما به طور کلی پایین تر خواهد بود.
صفحه آنچه را که کاربران به دنبال آن هستند به کاربران می دهد: درست است. همه جهش ها “بد” نیستند. در واقع ، برگشتن می تواند علامتی باشد که نشان می دهد صفحه شما دقیقاً همان چیزی را که می خواهد به کسی می دهد.
به عنوان مثال ، فرض کنید شما به دنبال دستور پخت جدید بادمجان پخته شده هستید.
و وارد این صفحه دستور العمل می شوید:
این صفحه همه چیزهایی را که برای تهیه این دستور غذا نیاز دارید ، دارد: مواد ، دستورالعمل های دقیق و تصاویر.
بنابراین ، به محض قرار دادن بادمجان خود در فر ، صفحه را می بندید.
اگرچه این جلسه تک صفحه ای از نظر فنی یک “بازگشت” است ، اما به این دلیل نیست که سایت از طراحی زشت یا UX بد رنج می برد. این به این دلیل است که شما آنچه را که لازم دارید دریافت کرده اید.
1. فیلم های YouTube را در صفحه خود قرار دهید
شرکت میزبانی ویدئو Wistia دریافت که افزودن فیلم به صفحات آنها بیش از دو برابر متوسط زمان آنها در صفحه است .
ما همچنین متوجه شده ایم که جاسازی ویدئوها منجر به کاهش نرخ بازگشت و زمان بیشتر در صفحه می شود.
در حقیقت ، ما اخیراً تفاوت نرخ بازگشت را برای صفحات با ویدئوی جاسازی شده و بدون آن تحلیل کرده ایم.
و داده ها نشان می دهد که صفحات دارای ویدئو نسبت به صفحات فاقد ویدئو به طور قابل توجهی پایین تر (11) نرخ پرش داشتند.
همچنین ، به خاطر داشته باشید که این ویدئوها لزوماً نباید ویدئوهای شما باشند .
می توانید هر ویدئویی را از YouTube جاسازی کنید که برای صفحه شما منطقی باشد.
2. در تیپ سطل بپاشید
Bucket Brigades یکی از بهترین روش ها برای بهبود نرخ Bounce Rate در صفحات فرود و پست های وبلاگ است.
در اینجا نحوه کار می کند:
ابتدا قسمتی از صفحه خود را بیابید که بسیار قانع کننده نیست.
(من این بخشها را “مناطق مرده” می نامم)
تقریباً در هر صفحه در اینترنت این “مناطق مرده” کوچک وجود دارد که در آن کاربران خسته می شوند و روی آنها کلیک می کنند.
مرحله دوم افزودن عبارت Bucket Brigade است که برجسته است و توجه آنها را حفظ می کند.
در اینجا نمونه ای از یکی از صفحات من آمده است:
ببینید چگونه کار می کند؟
عبارت “در واقع:” باعث می شود خواننده به خط بعدی علاقه مند شود.
و هنگامی که تعداد انگشت شماری از سطل ها را به محتوای خود اضافه می کنید ، افراد را به خواندن صفحه شما ادامه می دهد .
(که می تواند نرخ گزاف گویی شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد).
در اینجا چند نمونه دیگر از Bucket Brigades وجود دارد که می توانید امتحان کنید:
3. سرعت بارگیری
تجزیه و تحلیل گوگل از 11 میلیون صفحه فرود نشان داد که سرعت بارگذاری کند با نرخ پرش بالاتر ارتباط دارد .
این نباید غافلگیر کننده باشد. به هر حال ، مردم آنلاین فوق العاده بی حوصله هستند.
با این کار ، راه هایی وجود دارد که می توانید سرعت کار را افزایش دهید.
اولین قدم شما جمع آوری معیارهای عملکرد شما از نظر سرعت است.
من ابزار PageSpeed Insights رایگان و مفید Google را توصیه می کنم .
این ابزار بر اساس کد صفحه شما و سرعت بارگذاری صفحه شما برای کاربران Chrome ، امتیاز سرعت به صفحه شما می دهد.
دانستن نمره خوب است اما به خودی خود فوق العاده مفید نیست.
برای استفاده بیشتر از این ابزار ، توصیه های خاص (به نام “فرصت ها”) را برای سرعت بخشیدن به صفحه خود بررسی کنید.
به عنوان مثال ، می توانید ببینید که بسیاری از مشکلات سرعت بارگذاری صفحه اصلی ما به دلیل تصاویر بزرگ است.
اکنون که نمره معیار و نکاتی در مورد نحوه بهبود دارید ، از بهترین روشها برای افزایش سرعت بارگذاری سایت خود پیروی کنید:
و هر چیزی را که استفاده نمی کنید یا به آن نیاز ندارید حذف کنید.
4. از الگوی معرفی PPT استفاده کنید
بسیاری از مردم تصمیم به ترک و یا اقامت در صفحه خود را بر اساس آنچه آنها را ببینید ” در بالا برابر “.
به همین دلیل بسیار مهم است که توجه دیگران را به محض ورود به سایت شما جلب کنید.
و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار؟
مقدمه ای بنویسید که باعث شود کسی بخواهد به خواندن ادامه دهد.
شخصاً ، من بیشتر و بیشتر از چیزی به نام “الگوی PPT” استفاده می کنم. داده های داخلی ما نشان می دهد که برای کاهش نرخ پرش بسیار عالی است. و پیاده سازی آن بسیار ساده است.
همانطور که می بینید ، اولین “P” در “PPT” مخفف “قول” است.
آنجاست که قول می دهید آنچه را که آن شخص به دنبالش است تحویل دهید.
در مرحله بعد ، به آنها “اثبات” می دهید که می توانید به شما و محتوای خود اعتماد کنید. شما می توانید تجربه شخصی خود ، نتایج حاصل از مشتری ، یا تحصیلات و مدارک تحصیلی خود را ذکر کنید.
در اینجا مثالی آورده شده است:
در نهایت ، با “انتقال” به پایان برسانید. این انتقال مانند یک تیپ سطل کوچک است که آنها را تشویق می کند تا به پایین حرکت کنند.
5. خواندن مطالب خود را بسیار آسان کنید
یا همانطور که دوست دارم بگویم:
سخت به خواندن = نمی خواهد به عنوان خوانده .
بنابراین اگر محتوای شما به این شکل باشد ، نرخ بازگشت شما از طریق سقف خواهد بود.
با این کار ، چگونه می توانید مطالب خود را به راحتی بخوانید (و از بین ببرید).
6. اراده جستجوی راضی کنید
گوگل (تا کنون) منبع ترافیک شماره 1 آنلاین است .
به همین دلیل بسیار مهم است که همه صفحات محتوای کلیدی و صفحات فرود شما از رضایت جستجو برخوردار باشند .
(به عبارت دیگر: صفحه شما باید به جستجوی گوگل آنچه را که بدنبال آن هستند ارائه دهد).
در غیر این صورت ، کاربران Google به نتایج جستجو باز می گردند.
و صفحه ای که با Search Search مطابقت ندارد فقط برای نرخ پرش شما بد نیست. برای سئو نیز مضر است .
در حقیقت ، نرخ پرش بالا و زمان ماندگاری پایین می تواند به رتبه بندی گوگل شما صدمه بزند.
یک مثال خوب برای این کلمه کلیدی مانند ” بهترین ابزار SEO ” است.
همانطور که در نتایج جستجو مشاهده می کنید ، تقریباً هر نتیجه لیستی از ابزارهایی است که افراد از آنها استفاده می کنند و توصیه می کنند.
از سوی دیگر ، یک کلمه کلیدی مانند “SEO checker” ابزارهای واقعی را نشان می دهد … نه لیستی از موارد دلخواه کسی:
بنابراین اگر صفحه ای ایجاد کنم که “15 جستجوگر SEO مورد علاقه من” را نشان می دهد ، 0٪ شانس رتبه بندی برای این کلمه کلیدی را دارم.
چرا؟
آن فهرست ابزارها قصد جستجو را برآورده نمی کند.
اگر می خواهید درباره Search Intent بیشتر بیاموزید ، توصیه می کنم این مطالعه موردی SEO را عمیق بخوانید .
7. خرها را به تک شاخ تبدیل کنید
مهم نیست که چقدر روی نرخ گزاف گویی خود کار می کنید ، صفحاتی با نرخ پرش واقعا بد (“خرها”) خواهید داشت.
شما همچنین صفحاتی خواهید داشت که دارای نرخ پرش واقعا خوب (“تک شاخ”) هستند.
و تبدیل آن خرها به تک شاخ ها ساده ترین راه برای بهبود نرخ بازگشت شما است.
بیایید آن را تجزیه کنیم.
ابتدا وارد حساب Google Analytics خود شوید و “Landing Pages” را فشار دهید.
در مرحله بعد ، روی دکمه کوچک “مقایسه” کلیک کنید.
این امر نرخ پرش هر صفحه را با میانگین سایت شما مقایسه می کند.
آن صفحات را با نوارهای قرمز در کنار آنها مشاهده می کنید؟
اینها الاغ هستند. و هنگامی که بر بهبود آنها تمرکز می کنید ، می توانید نرخ بازگشت کلی سایت خود را در کوتاه ترین زمان تغییر دهید.
به عنوان مثال ، من می توانم ببینم که این لیست آمار SEO دارای نرخ پرش بالایی است.
و وقتی به آن صفحه نگاه می کنم ، چند راه برای بهبود محتوا می بینم.
به عنوان مثال ، من 10 آمار را بلافاصله پس از بخش معرفی لیست می کنم.
شاید بهتر باشد این بخش را حذف کنم تا افراد بتوانند مستقیماً وارد گوشت صفحه شوند.
همچنین ، من چند پاراگراف دارم که در طرف طولانی قرار دارند.
گفته شد ، اینها همه حدسیات است. بدون داده های عینی ، سخت است بدانید که دقیقا چرا نرخ Bounce آن صفحه تا این حد بالا است.
ممکن است به این دلیل باشد که صفحه من با Search Intent مطابقت ندارد. یا خواندن مطالب من سخت است. یا شاید صفحه من روی تبلت ها عجیب به نظر برسد.
اینها همه حدسیات است.
و بدون داده های واقعی کاربر ، غیرممکن است که بدانید چه اتفاقی می افتد.
بنابراین ، برای درک واقعی اینکه چرا بسیاری از افراد از یک صفحه خاص باز می گردند ، باید از یک نقشه حرارتی استفاده کنید.
صحبت از نقشه های حرارتی…
8. از داده های Heatmap برای بهبود صفحات فرود اصلی استفاده کنید
نقشه های حرارتی راهی عالی برای مشاهده نحوه استفاده و تعامل مردم با سایت شما است.
(به خصوص اگر می خواهید دریابید که چرا بسیاری از مردم از صفحه شما بیرون می آیند)
یک میلیون و یک ابزار نقشه حرارتی وجود دارد.
اما دو مورد محبوب من CrazyEgg و Hotjar هستند .
مهم نیست که از کدام ابزار حرارتی استفاده می کنید ، همه آنها تقریباً یکسان عمل می کنند.
شما یک تکه کوچک جاوا اسکریپت به سایت خود اضافه می کنید. و ابزار شروع به ردیابی نحوه خواندن ، کلیک و حرکت افراد در صفحه شما می کند.
به عنوان مثال ، می توانید مشاهده کنید که در این صفحه در سایت ما ، بسیاری از افراد روی آن پیوند به سمت بالای صفحه کلیک می کنند.
بدست آوردن این نوع مشارکت در بالای صفحه یک راه عالی برای کاهش نرخ پرش شما است.
از سوی دیگر ، تعداد بسیار کمی از افراد با نوار کناری ما ارتباط برقرار می کنند.
بنابراین ممکن است بخواهم نوار کناری را به کلی حذف کنم. اگر کسی روی آن کلیک نمی کند ، نوار کناری من واقعاً فقط یک حواس پرتی است.
بنابراین بله ، همانطور که می بینید ، داده های نقشه حرارتی فوق العاده مفید هستند.
9. پیوندهای داخلی را به صفحه خود اضافه کنید
احتمالاً قبلاً می دانید که پیوندهای داخلی برای SEO بسیار مناسب است .
اما آنچه ممکن است ندانید این است که پیوندهای داخلی نیز می توانند به بهبود نرخ بازگشت شما کمک کنند.
چرا؟
زیرا پیوندهای داخلی افراد را به صفحات دیگر سایت شما ارسال می کند .
به عبارت دیگر ، به طور طبیعی تعداد بازدید صفحات را افزایش می دهد.
بعلاوه ، به محض اینکه شخصی از صفحه دیگری در سایت شما بازدید کرد ، دیگر به عنوان یک برگشت به حساب نمی آید.
به عنوان مثال ، من از چندین پیوند داخلی در اینجا استفاده می کنم:
همانطور که می بینید ، این پیوندهای داخلی در آنجا پر نشده یا مجبور نیستند. این پیوندهای داخلی برای کمک به کاربران برای یافتن مطالب مفید در سایت من طراحی شده است.
این واقعیت که آنها همچنین به نرخ بازگشت و SEO من کمک می کنند ، فقط یک امتیاز است.
نکته حرفه ای: پیوندهای داخلی (و خارجی) را در یک برگه جدید باز کنید ، مانند این:
به این ترتیب ، کاربران وقتی روی پیوندی کلیک می کنند صفحه شما را ترک نمی کنند.
10. تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان با طراحی شگفت انگیز
قبلاً اشاره کردم که افراد از صفحات با طراحی بد بیرون می آیند.
اما چیزی که من اشاره نکردم این است که طراحی شگفت انگیز می تواند افراد را مانند صفحه فوق چسبنده به صفحه شما نگه دارد.
بنابراین اگر طراحی سایت شما فقط “خوب” است ، سرمایه گذاری روی یک طراحی شگفت انگیز را در نظر بگیرید.
به عنوان مثال ، ما از یک طرح سفارشی برای راهنمای بازاریابی ایمیلی استفاده کردیم .
و وقتی این صفحه را با یک پست یا مقاله معمولی در وبلاگ مقایسه می کنید ، این طرح واقعاً برجسته می شود.
این طراحی حرفه ای یکی از دلایل اصلی این است که این صفحه دارای نرخ پرش فوق العاده پایین است.
11. استفاده از فهرست مطالب (با “جامپلینک”)
وقتی صحبت از به دست آوردن پیوندها و اشتراک گذاری اجتماعی به محتوای شما می شود ، هیچ چیز به اندازه محتوای طولانی مدت نیست .
با این وجود ، فرم بلند یک مشکل بزرگ دارد:
پیدا کردن یک نکته ، استراتژی یا مرحله خاص واقعاً دشوار است.
به عنوان مثال ، این فهرست تکنیک های SEO بیش از 6500 کلمه است.
این بدان معناست که یافتن یک تکنیک از این پست یک کابوس خواهد بود.
و اگر کسی نتواند چیزی را که در جستجوی آن است در عرض 3 ثانیه پیدا کند ، احتمالاً به سرعت بالا می رود.
خوب ، اینجاست که فهرست مطالب به کار می رود.
فهرست مطالب به کاربران کمک می کند تا فوراً اصلی ترین چیزی را که می خواهند از صفحه شما پیدا کنند.
و وقتی روی پیوندی در فهرست مطالب شما کلیک می کنند ، مستقیماً به آن قسمت می روند.
12. UX تلفن همراه خود را بهینه کنید
طبق گزارش Search Engine Land ، 57 درصد از کل ترافیک آنلاین در حال حاضر از دستگاه های تلفن همراه ناشی می شود .
بنابراین اگر می خواهید نرخ پرش کم داشته باشید ، سایت شما باید روی تلفن ها و رایانه های لوحی واقعاً خوب کار کند.
در اینجا نحوه ایجاد این اتفاق آمده است:
ابتدا ببینید ظاهر سایت شما در دستگاه های مختلف تلفن همراه چگونه است. من یک ابزار رایگان به نام mobiReady را برای این کار توصیه می کنم .
در مرحله بعد ، باید در واقع از سایت خود با استفاده از دستگاه های مختلف استفاده کنید. به این ترتیب ، می توانید از عملکرد هر پیوند و دکمه اطمینان حاصل کنید.
ما از BrowserStack برای آزمایش تلفن همراه استفاده می کنیم و توصیه می کنیم .
این ابزار به شما امکان می دهد از سایت خود با ده ها دستگاه محبوب ، سیستم عامل و مرورگر استفاده کنید.
13. پیوند به پستها و مقالات مرتبط
اگر می خواهید جلوی پرش افراد از پست های وبلاگ خود را بگیرید ، پیوند دادن به محتوای دیگر سایت خود را در نظر بگیرید.
این شبیه پیوند داخلی است. اما با این رویکرد ، شما پستهای خاصی را که ممکن است بازدیدکنندگان بعدی بخواهند بخوانند ، ارائه می دهید.
به عنوان مثال ، وبلاگ Drift دارای بخش پست های مرتبط در انتهای هر پست است:
به این ترتیب ، به کاربران اجازه می دهید پس از اتمام خواندن پست شما ، کاری انجام دهند.
14. از پنجره های خروجی-خروجی استفاده کنید
شاید خوانده باشید که پنجره های بازشو می توانند نرخ بازگشت شما را افزایش دهند.
و این درست است.
(حداقل برای پنجره هایی که باعث قطع و ناراحتی افراد می شوند)
خوب ، دسته دیگری از پنجره ها به نام پنجره های خروجی-خروجی وجود دارد. و پنجره های خروج-قصد در واقع می توانند نرخ بازگشت را کاهش دهند.
برخلاف پنجره های مزاحم ، پنجره های خروجی با قصد خروج تنها زمانی ظاهر می شوند که شخصی صفحه شما را ترک می کند .
آن شخص به هر حال می رود ، درست است؟ بنابراین با پرتاب کردن پنجره بازشو چیزی برای از دست دادن ندارید.
در واقع ، داده های داخلی ما نشان می دهد که پنجره های خروج-قصد کمی نرخ بازگشت را کاهش می دهند.
که اگر به آن فکر کنید منطقی است.
فرض کنید 50 درصد از بازدیدکنندگان شما از صفحه شما باز می گردند.
و شما تصمیم می گیرید یک پنجره بازشو-خروج را آزمایش کنید. و 10 of از افرادی که آن پنجره را می بینند ایمیل خود را وارد کرده و تبدیل می کنند.
ببینید چگونه کار می کند؟ این گام ساده فقط 10٪ نرخ بازگشت به آن صفحه را کاهش داد.
بعلاوه ، به عنوان یک امتیاز ، شما یک دسته مشترک ایمیل اضافی دریافت می کنید.
15. از ارتقاء محتوا استفاده کنید
ارتقاء محتوا آهنرباهای سربی فوق العاده خاصی هستند.
بنابراین به جای ارائه یک کتاب الکترونیکی یکسان به هر بازدید کننده ، چیزی را ارائه می دهید که 100٪ مربوط به آنچه آن شخص می خواند باشد.
به عنوان مثال ، در راهنمای ما در زمینه SEO در صفحه ، یک فراخوان برای اقدام داریم که به بازدیدکنندگان یک چک لیست SEO در صفحه ارائه می دهد.
و از آنجا که ارتقاء محتوا فوق العاده خاص است ، نرخ تبدیل ما فوق العاده است.
نیازی به گفتن نیست ، هرکسی که برای دریافت آن ارتقاء محتوا ثبت نام می کند ، دیگر یک برگشت نیست. بنابراین این برد-برد است.
اگر نمی خواهید برای هر پست یک چک لیست ایجاد کنید ، می توانید یک نسخه PDF از پستی که آنها می خوانند ارائه دهید.
در اینجا مثالی آورده شده است:
بر اساس تجربه من ، پی دی اف های پست وبلاگ مانند اینها به خوبی چک لیست ها تبدیل نمی شوند. اما هنوز هم معمولاً بهتر از آهنربای سرب عمومی تبدیل می شود.
بیشتر بدانید
راهنمای قطعی برای بهینه سازی نرخ تبدیل : افزایش تبدیل های شما یکی از بهترین راه ها برای بهبود نرخ بازگشت شما است. به هر حال ، کسی که تبدیل می کند به طور خودکار برگشتی نیست. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه از تست A/B و سایر تکنیک ها برای تبدیل بیشتر در وب سایت خود استفاده کنید.
چرا نرخ گزاف گویی بسیار مهم است (نکات تخصصی برای درک کامل آن) : نگاهی عمیق به Bounce Rate ، از جمله راه های رفع نرخ پرش بالا با استفاده از Google Analytics.
بهبود نرخ برگشتی با یک هک ساده (ساده) : چگونه می توان با استفاده از محتوای تعاملی (مانند ماشین حساب ها) نرخ بازگشت خود را کاهش داد