14 نکته دمینگ در زمینه مدیریت کیفیت، یا مدل مدیریت کیفیت دمینگ، یک مفهوم اصلی در اجرای مدیریت کیفیت جامع (TQM)، مجموعه ای از شیوه های مدیریتی است که به شرکت ها در افزایش کیفیت و بهره وری کمک می کند.
14 امتیاز دمینگ برای مدیریت کیفیت کلی
دبلیو ادواردز 14 امتیاز
ایجاد ثبات هدف برای بهبود محصولات و خدمات.
فلسفه جدید را اتخاذ کنید.
برای دستیابی به کیفیت ، وابستگی به بازرسی را متوقف کنید.
پایان دادن به روش اعطای کسب و کار تنها بر اساس قیمت ؛ در عوض ، با کار با یک تامین کننده ، هزینه کل را به حداقل برسانید.
به طور مداوم و برای همیشه هر فرآیند را برای برنامه ریزی ، تولید و خدمات بهبود دهید.
آموزش موسسه در محل کار.
تصویب و رهبری موسسه.
ترس را بیرون کنید.
موانع بین مناطق کارکنان را برطرف کنید.
شعارها ، توصیه ها و اهداف نیروی کار را حذف کنید.
حذف سهمیه های عددی برای نیروی کار و اهداف عددی برای مدیریت.
موانعی را که باعث افتخار کار افراد می شوند حذف کنید و سیستم رتبه بندی سالانه یا شایستگی را حذف کنید.
یک برنامه آموزشی قوی و خودسازی را برای همه تنظیم کنید.
همه افراد را در شرکت برای تحقق تحول کار کنید.
این اصول مدیریت کیفیت جامع را می توان توسط هر سازمانی برای اجرای موثرتر مدیریت کیفیت جامع وضع کرد. به عنوان یک فلسفه مدیریت کیفیت جامع، کار دکتر دمینگ پایه ای برای TQM و سیستم های مدیریت کیفیت جانشین آن است.
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home2/homaradf/public_html/wp-content/themes/betheme[www.20script.ir]/betheme/includes/content-single.php on line 286
متخصص دیجیتال مارکتر، طراح سایت، سئوکار هستم. روحیه ای مبتکرانه دارم، از کاری که انجام می دهم لذت می برم و دوست دارم چیزهای جدید یاد بگیرم و قصد دارم تجارب و اطلاعاتم را در این سایت به اشتراک بزارم.